Veelgestelde vragen

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Zodra de bestelling compleet bij ons binnen is wordt u door ons gebeld of gemaild voor een leverings- of afhaalafspraak.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?
- Direct online met Ideal
- Contant of per pin bij aflevering
- In termijnen

Betaal ik bezorgkosten?
Voor elke levering welke per post verzonden kan worden vragen wij € 10,- voor alle zendingen welke niet per post kunnen worden verzonden vragen wij € 39,50 per complete bestelling, geleverd in Nederland m.u.v. de Waddeneilanden.

Zijn de kleuren op de website het zelfde als in het echt?
De op uw scherm getoonde kleuren kunnen afwijken van de werkelijkheid. U bent echter altijd welkom om de kleuren te bekijken in een van onze showrooms.

Kan ik mijn bestelling ook zelf afhalen?
Ja, dat kan, hier zitten dan ook geen extra kosten aan verbonden. U kunt kiezen om uw bestelling bij een van onze showrooms af te halen of in ons magazijn te Oss.

Er is iets beschadigd geleverd, wat nu?
U kunt direct contact met ons opnemen via het serviceformulier op onze service pagina. Wij nemen dan zsm contact met u op.

Hoeveel garantie geven jullie op jullie producten?
Wij geven standaard 3 jaar CBW garantie op al onze producten.

Hoeveel bezorgkosten betaal ik in het buitenland?
Voor leveringen in België (enkel Vlaanderen) rekenen wij € 20,- extra, bovenop de standaard € 39,50. De bezorgkosten in Duitsland en andere landen zijn op aanvraag, afhankelijk van de afstand.

Waar vind ik de Algemene voorwaarden?
Klik op ALGEMENE VOORWAARDEN.

Heeft u alsnog vragen?
Dan kunt u vrijblijvend contact met ons opnemen.